آکادمی زبان وستا برگزار کننده کلاس های برتر زبان ترکی استانبولی

آکادمی زبان وستا سعی کرده است با همکاری مدرس ­های حرفه ­ای و با تجربه راه یادگیری را برای زبان آموزان همواره آسان کند. در آکادمی زبان وستا دوره های زبان ترکی استانبولی از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته برای تمام سنین برگزار می­ شود. زبان آموزان با صرف کم­ترین هزینه می­ توانند در کلاس ­های گروهی آکادمی زبان وستا ثبت نام کنند و یا اگر تمایل داشته باشند می ­توانند از کلاس های خصوصی بهره ببرند. همچنین افرادی که قصد شرکت در آزمون تومر را دارند می ­توانند در کلاس ­های ویژه ­ی آمادگی آزمون آکادمی زبان وستا ثبت نام کنند و با آمادگی کامل و با آسایش در آزمون ذکر شده حضور یابند و بهترین نتیجه را به دست بیاورند.
زبان آموزانی که در کلاس ­های آکادمی زبان وستا شرکت می کنند می ­توانند در کوتاه ­ترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست پیدا کنند.
 
آکادمی زبان وستا چند دلیل مهم و کاربردی در خصوص فراگیری زبان ترکی استانبولی را شرح می­ دهد:
 
چرا باید زبان ترکی یاد بگیریم؟
زبان ترکی یکی از رایج­ترین زبان های زنده ­ی دنیا شناخته شده که در حال حاضر جمعیتی معادل با 100 میلیون نفر گویش­ور در سطح جهان دارد که به عنوان زبان اول و دوم از آن استفاده می کنند. در کشورهایی مانند مقدونیه، قبرس شمالی، بلاروس، یونان، کوزو، رومانی، ترکیه، آذربایجان، عراق و… افراد زیادی به زبان ترکی صحبت می کنند. سالانه افراد بسیار زیادی از ترکیه به غرب اروپا مهاجرت می­ کنند که این نیز موجب تکلم زبان ترکی در آن مناطق شده است.
با توجه به حجم گسترده مراودات تجاری ترکیه با ایران و افزایش روز به روز واردات آن کشور، همچنین وجود خیل عظیم توریست­ های ایرانی به ترکیه، کم بودن فاصله ی جغرافیایی با این کشور و همچنین خرید ملک و مهاجرت ایرانیان به این کشور در سا­ل­ های اخیر و نهایتاً رواج آهنگ­ ها و فیلم ­های ترکی در ایران، یادگیری زبان ترکی این روزها در ایران بسیار رایج شده است. افرادی که به نوعی در ارتباط با این کشور هستند و یا به آن علاقه­ مند می­ باشند، به دنبال آموزش زبان ترکی و یادگیری سریع آن هستند.
اهمیت یادگیری زبان ترکی
 
­­­- زبان ترکی، پانزدهمین زبان جهان است.
حدود 85 میلیون نفر در سطح جهان،به زبان ترکی به عنوان زبان مادری خود صحبت می­ کنند و 20 میلیون نفر دیگر به این زبان به عنوان زبان دوم صحبت می کنند.علاوه بر کشور ترکیه، در کشورهای دیگری نظیر بالکان، اروپای غربی و قفقاز مردم ترکیه زندگی می کنند و این یکی دیگر از دلایل رواج زبان ترکی در سطح دنیا است. بزرگترین گروه مهاجر ترکیه در شهر های آلمان زندگی می­ کنند، جایی که زبان ترکی، زبان دوم بعد از آلمانی محسوب می شود.
­­­- کشور ترکیه ارتباط خوبی با سایر کشورهای جهان دارد.
جمهوری ترکیه از اهمیت جغرافیای سیاسی بسیاری برخوردار است.این کشور شانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان را دارا بوده و روز به روز در حال گسترش است.
با رشد سریع نفوذ سیاسی و اقتصادی ترکیه، این کشور و دانش زبان ترکی از دارایی­ های ارزشمندی محسوب می­ شوند که کشورهای مرتبط با آن بایستی داشته باشند. این مورد یکی از مهم­ ترین مزایای زبان ترکی است که می ­تواند افراد بسیاری را به سمت یادگیری زبان ترکی سوق دهد.
  
­­- ایجاد فرصت های شغلی به اهمیت یادگیری این زبان می افزاید.
 
فرصت­ های شغلی بینظیری در زمینه ­هایی از قبیل انرژی، امنیت سایبری، فناوری اطلاعات، هتلداری، امورمالی و حسابداری، قانون تجارت و دولت وجود دارد. با پیگیری آموزش زبان ترکی و یادگیری آن می­ توانید فرصت­ های شغلی بی­نظیری برای خود خلق کنید.
 
­­­- در ترکیه تنها تسلط به زبان انگلیسی کافی نیست.
در کشور ترکیه صحبت کردن به زبان انگلیسی خیلی رایج نیست و تعداد بسیار کمی از ترک زبانان (افراد دارای گذرنامه) که فقط حدود 10% جمعیت این کشور را تشکیل می­ دهند به یادگیری زبان انگلیسی اهمیت می­ دهند. علاوه بر این زبان انگلیسی و رسانه ­های خارجی به اندازه کشورهای همسایه در ترکیه کاربرد ندارد. در حالیکه صرفاً جمعیت رو به رشد فارغ التحصیلان دانشگاهی و تاجران بین الملل به زبان انگلیسی تسلط دارند، اما یادگیری زبان ترکی و پیگیری آموزش زبان ترکی می ­تواند به عنوان مزیتی چشمگیر در برقراری تعاملات و ارتباط­ های تجاری محسوب شود.
ترکیه هم چنین بازار تجاری مدرن پر رونق خود را دارد که با یادگیری این زبان به راحتی می­ توانید با آن ارتباط برقرار کنید.
 ­­­- زبان ترکی یک زبان منحصر به فرد و بی نظیر است.
در حالی که یادگیری زبان ترکی می ­تواند بسیار چالش برانگیز باشد، اما بلیط مطمئنی برای ورود به بسیاری از مشاغل هیجان انگیز است.مهارت صحبت کردن به زبان ترکی، یک مزیت منحصر به فرد است و این زبان ویژگی­ های جالبی دارد که آن را بسیار جالب نشان می ­دهد.
ترکی یک زبان ترکیبی است که قسمت­ های جدید به انتهای شکل اصلی کلمات اضافه می شود تا کلمات جدیدی خلق شود. ترکی همچنین زبان کاملاً آوایی است که یادگیری الفبای آن برای تلفظ صحیح کلمات کافی است. در این زبان هیچ حرف تعریفی وجود ندارد و شما به سختی می­ توانید موارد استثنایی را در آن پیدا کنید و تقریباً تمامی کلمات از قوانین دستوری پیروی می­ کنند.
 
­­- زبان ترکی در جوامع جهانی
 
زبان آموزی این روز­ها بنا به دلایل مختلفی در میان افراد بسیار بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. اما در عصر جدید یادگیری زبان دیگر تنها به زبان انگلیسی محدود نمی ­شود. روابط بین ­الملل و ارتباطات میان کشور­ها آنقدر عمیق و نزدیک­تر شده است که هر کشوری بر خود لازم می­بیند، زبان کشوری را که قرار است با آن به داد و ستد بپردازد و یا به آن به هر دلیلی سفر کند، بیاموزد. از جمله کشور­هایی که در همسایگی ما قرار دارد و هر ساله گردشگران و تاجران بسیار زیادی به آن سفر می­ کنند، کشور ترکیه است. ترکیه مدت­هاست که مورد توجه ما ایرانی ­ها هم برای سرمایه گذاری و هم گردش و تفریح بوده است. البته برخی در این میان کشور ترکیه را به عنوان مقصدی برای ادامه تحصیل بر می­ گزینند. شاید دلیل آن شباهت­ های فرهنگی باشد که میان ما و ترکیه دیده می ­شود.
کشور ترکیه در سال­های اخیر خیلی سریع تر از حد انتظار، به رشد اقتصادی رسید و همین موضوع باعث شد کسب و کارهای بین المللی زیادی راه انداری کند. پس یادگیری زبان ترکی امروز به امری مهم و جهانی تبدیل شده است خصوصاً برای آن دسته از افرادی که می خواهند با کشور ترکیه تعاملات اقتصادی و بازرگانی داشته باشند و از بازار کار پویا و فعال این کشور کسب سود و درآمد کنند. زبان ترکی دوزادهمین زبانی است که در جهان رواج دارد. تنها در کشور ترکیه هفتاد و چهار میلیون نفر به این زبان صحبت می کنند. در سراسر جهان هم در حدود هفتاد و هشت هزار نفر بر این زبان تسلط دارند و از آن برای برقراری روابط با دیگران استفاده می کنند.