آکادمی زبان وستا برگزار کننده کلاس های برتر زبان آلمانی

آکادمی زبان وستا سعی کرده است با همکاری مدرس ­های حرفه ­ای و با تجربه راه یادگیری را برای زبان آموزان همواره آسان کند. در آکادمی زبان وستا دوره های زبان آلمانی از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته برای تمام سنین برگزار می­ شود. زبان ­آموزان با صرف کم­ترین هزینه می توانند در کلاس ­های گروهی آکادمی زبان وستا ثبت نام کنند و یا اگر تمایل داشته باشند می توانند از کلاس­ های خصوصی بهره ببرند. همچنین افرادی که قصد شرکت در آزمون گوته را دارند می ­توانند در کلاس ­های ویژه ­ی آمادگی آزمون آکادمی زبان وستا ثبت نام کنند و با آمادگی کامل و با آسایش در آزمون ذکر شده حضور یابند و بهترین نتیجه را به دست بیاورند.
زبان آموزانی که در کلاس های آکادمی زبان وستا شرکت می­ کنند می توانند در کوتاه ­ترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست پیدا کنند.
آکادمی زبان وستا چند دلیل مهم و کاربردی در خصوص فراگیری زبان آلمانی را شرح می­ دهد:
  
چرا زبان آلمانی یاد بگیریم؟
حتما می‌دانید که اگر قصد تحصیل در دانشگاه های آلمان را دارید، یادگیری زبان آلمانی یکی از الزامات اخذ پذیرش است. حتی برای کسانی که تحصیل به زبان انگلیسی در آلمان را انتخاب کرده‌اند، یادگیری زبان آلمانی یک ضرورت به نظر می رسد. از این ها که بگذریم دلایل زیادی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد. در این مطلب قصد داریم به برخی از این موارد اشاره کنیم.
زبان آلمانی کاربردی ­ترین زبان اروپا
 – زبان آلمانی دارای بیشترین تعداد استفاده کنندگان بومی در اتحادیه اروپا (به مراتب بیشتر از انگلیسی، اسپانیایی یا فرانسوی) است.
– آلمانی در میان ۱۰ زبان رایج دنیا قرار دارد. زبان آلمانی همچنین شکلی از زبان اروپای مرکزی و شرقی محسوب می‌شود. در مورد اینکه ادعا می‌شود « به هر حال همه آلمانی ها انگلیسی هم صحبت می‌کنند؟» باید گفت این یک افسانه محض است!
– ۲۲ جایزه نوبل فیزیک، ۳۰ شیمی و ۲۵ جایزه در رشته پزشکی به دانشمندان سه کشور مهم آلمانی زبان تعلق گرفته است. در حالی که بسیاری از برندگان این جایزه از دیگر کشورها نیز آموزش‌های خود را در دانشگاه های آلمان دریافت کرده‌ اند. یازده جایزه نوبل ادبیات به نویسندگان آلمانی زبان اهدا شده است. همچنین هفت آلمانی و اتریشی جایزه صلح را دریافت کرده ‌اند.
آلمانی دومین زبان علمی رایج در جهان
آلمانی زبان گوته، مارکس، نیچه و کافکا از مان، برشت و گراس است. موتسارت، باخ، بتهوون، شوبرت و بسیاری از نابغه های دیگر به زبان آلمانی صحبت کردند و نوشتند. از چهره‌های برجسته آلمانی زبان می‌توان به فروید، انیشتین، هایزنبرگ، کانت، هگل و هایدگر اشاره کرد.
– آلمانی دومین زبان علمی رایج در جهان است.
– جالب است بدانید که ۱۸ درصد  از كتاب‌ های جهان به زبان آلمانی چاپ می ‌شوند و تقریبا تعداد معدودی از این موارد به ترجمه انگلیسی در می‌آیند.
– زبان آلمانی دروازه‌ای برای آموزش عالی در سطح جهانی است.
– بسیاری از مهمترین آثار فلسفه، ادبیات، موسیقی، تاریخ هنر، الهیات، روانشناسی، شیمی، فیزیک، مهندسی و پزشکی به زبان آلمانی نوشته شده است و تاکنون به زبان آلمانی تولید شده‌اند.
آیا یادگیری زبان آلمانی سخت است؟
حالا از سوال چرا زبان آلمانی یاد بگیریم به این سوال که آیا یادگیری آن سخت است، می‌رسیم. به شما گفته شده است که یادگیری زبان آلمانی بسیار دشوار است. یا وقتی یک نفر به زبان آلمان صحبت می‌کند، این احساس را به طور طبیعی به شما منتقل کرده است؟ کلمه ترسناک و طولانی را در ذهن‌تان متصور می‌شوید مانند؛
« Rindfleischetikettierungsueberwachungsaufgabenuebertragungsgesetz»و این فرضیات شما را تایید می‌کند؟ اما باید بدانید سخت بودن زبان آلمانی فقط یک داستان است. یادگیری هر زبانی، زمان و تعهد لازم دارد. زبان آلمانی نیز از این قاعده مستثنا نیست.
داشتن انگیزه کافی و تلاش زیاد در جهت رسیدن به هدف خود، تمام چیزی است که لازم دارید. اگر احساس سردرگمی در ابتدای راه یادگیری دارید، تنها کافی است برخی نکات را رعایت کنید تا به سرعت آلمانی صحبت کنید.
چگونه زبان آلمانی یاد بگیرم؟
 اگر تحصیل در آلمان و تضمین آینده شغلی و حرفه‌ای خود را در نظر گرفته‌اید، زبان آلمانی یکی از الزامات آن است. اگر می‌خواهید زبان آلمانی را یاد بگیرید به این نکات توجه کنید:
– یک دلیل محکم پیدا کنید که در طول یادگیری زبان آلمانی انگیزه شما را حفظ کند.
– تمام اصول زبان آلمانی را بیاموزید.
– با یادگیری عامیانه، کلمات خنده دار و اصطلاحات مطالب جالب را حفظ کنید.
– روزانه تمرین کنید. در صورت امکان با افرادی که زبان آلمانی زبان مادری و اصلی آنهاست، صحبت کنید.
– یادگیری زبان آلمانی با فیلم و استفاده از اپلیکیشن های رایگان آموزش زبان آلمانی در کنار کلاس رفتن می تواند بسیار مفید باشد.