آکادمی زبان وستا برگزار کننده کلاس های برتر زبان انگلیسی

آکادمی زبان وستا سعی کرده است با همکاری مدرس های حرفه ­ای و با تجربه راه یادگیری را برای زبان آموزان هموار کند. در آکادمی زبان وستا دوره­ های زبان انگلیسی از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته برای تمام سنین برگزار می شود. زبان ­آموزان با صرف کم­ترین هزینه می­ توانند در کلاس های گروهی آکادمی زبان وستا ثبت نام کنند و یا اگر تمایل داشته باشند می­ توانند از کلاس های خصوصی بهره ببرند. همچنین افرادی که قصد شرکت در آزمون های آیلتس یا تافل را دارند می­ توانند در کلاس­ های ویژه ی آمادگی آزمون آکادمی زبان وستا ثبت نام کنند و با آمادگی کامل و با آسایش در آزمون های ذکر شده حضور یابند و بهترین نتیجه را به دست بیاورند.
 
زبان آموزانی که در کلاس ­های آکادمی زبان وستا شرکت می ­کنند می توانند در کوتاه ­ترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست پیدا کنند.
آکادمی زبان وستا چند دلیل مهم و کاربردی در خصوص فراگیری زبان انگلیسی را شرح می دهد:
چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟
امروزه یادگیری زبان انگلیسی امری بسیار مهم است و عزم تمام مردم دنیا بر این است که آن را به عنوان زبان دوم فرا بگیرند. بسیاری از کشورها این زبان را به عنوان زبان دوم در برنامه­ های درسی مدارس خود جای می دهند و کودکان از همان سنین پایین شروع به یادگیری این زبان می کنند.
ولی آیا می ­دانید واقعاً چرا زبان انگلیسی مهم است؟ و چرا ارزشش را دارد برای یادگیری زبان انگلیسی سرمایه گذاری کنیم؟
 
1- دومین زبان رایج دنیا
انگلیسی دومین زبان رایج در جهان و زبان رسمی پنجاه و سه کشور است.  از هر پنج نفر یک نفر قادر به صحبت با این زبان بوده یا حداقل این زبان را می فهمد.
 
 
2­- ورود به مراکز آموزشی دلخواه خود
از طریق این زبان امکان ادامه تحصیل در هزاران مدرسه در سراسر جهان وجود دارد. اگر این زبان را بلد باشید، فرصت­ های بسیار زیادی برای شما به وجود می­ آید تا بتوانید مدرسه ­ای مناسب و درخور سلیقه خود پیدا کرده و دوره ­های آموزشی روز دنیا را ببینید. 
3­- امکان دسترسی به دنیایی از سرگرمی ها
انگلیسی زبان صنعت رسانه است. بسیاری از فیلم­ ها، کتاب­ ها و آهنگ های درجه یک به زبان انگلیسی معرفی و منتشر می­ شوند. از این رو، شما با یادگیری زبان انگلیسی به یک منبع بزرگ سرگرمی دست می یابید. و به فرهنگی جدید با درک بزرگتر دست می­ یابید. اگر بتوانید به این زبان صحبت کنید، دیگر نیازی نیست متکی به ترجمه و زیرنویس فیلم­ ها، آهنگ ­ها و کتاب ها باشید.
 
4­- دسترسی بیشتر به اینترنت
طبق گزارشEducation First، انگلیسی زبان اینترنت است. روزانه 565 میلیون نفر از اینترنت استفاده می­ کنند و 52 درصد از بیشترین بازدیدها از سایت­ های انگلیسی زبان می­ باشد. اگر انگلیسی بلد باشید می ­توانید به میلیاردها صفحه از اطلاعات موجود در اینترنت دست پیدا کنید که برای دیگران قابل دسترسی نیست. 
5­- یافتن فرصت های شغلی فراوان
بسیاری از کمپانی­ های بزرگ جهان دانستن زبان انگلیسی را برای کارکنان خود الزامی می ­دانند. در بعضی موارد هم این کمپانی­ ها الزام می­ کنند که کارکنان فقط از زبان انگلیسی استفاده کنند. همچنان که دنیا بیشتر به یکپارچگی نزدیک می شود (برقراری بهتر ارتباطات)، نیاز کمپانی های بزرگ برای ارتباطات بهتر هم کاملا طبیعی است. 
6­­- سهولت در سفر به هر نقطه در دنیا
با دانستن انگلیسی می توانید به مکان­ های مختلف دنیا سفر کنید و به راحتی با دیگر افراد ارتباط برقرار کنید زیرا اغلب مردم دنیا به این زبان صحبت می­ کنند. هر چند بد نیست تعداد محدودی از لغات در زبان های دیگر را نیز بلد باشید که نشان دهنده ادب و احترام نسبت به آن زبان هم هست،
  7­­- زبان انگلیسی، زبان ارتباطات بین الملل
این یک واقعیت تاریخی است که طی چند قرن گذشته دو کشور انگلیس و آمریکا به دلیل قدرت بالای اقتصادی، تاکیدی فراوان بر گسترش زبان انگلیسی داشته و آنرا به یک زبان بین المللی تبدیل کرده ­اند.
امروزه می ­بینیم که زبان انگلیسی در همه جای دنیا تکلم می­ شود. می توانیم از زبان انگلیسی به عنوان یک ابزار قدرت مثبت بهره ببریم. می توانیم با استفاده از آن مردمان جهان را گِرد هم آورده، با افراد خارجی ارتباط برقرار کرده و همدیگر را بهتر درک کنیم و دنیا را به محل بهتری برای زندگی کردن تبدیل کنیم.
 
8­- یادگیری درباره فرهنگ های دیگر
زبان و فرهنگ دو مقوله جدا ناشدنی از هم هستند. به زبان ساده ­تر، دانستن زبان انگلیسی درک بهتری از نحوه تفکر، زندگی و کار افراد انگلیسی زبان به شما می­ دهد. اگر چیزی درباره فرهنگ مردمان انگلیسی زبان ندانید، ممکن است در ارتباطات خود دچار سوتفاهم شوید. برای ایجاد ارتباط قوی در زبان انگلیسی دانستن لغات به تنهایی کافی نیست!
بلکه بایستی با مواردی مثل لحن، زبان بدن و حالات صورت آشنا باشید. چه بسا تصور کنید که یک انگلیسی زبان در حال توهین یا تحقیر شماست در حالی که واقعا این گونه نیست. باید یاد بگیرید کدام یک از کلمات و حالت­ها در فرهنگ انگلیسی پسندیده و کدام یک ناپسند هستند تا در برخورد با دوستان و همکاران انگلیسی زبان خود دچار سو تفاهم نشوید!